Pagina's

dinsdag 13 november 2012

Hier is ie dan!

Een blog begot.. Net wat we nodig hebben, hoor ik u al mompelen! En ja hoor, hier is ie dan. Ondanks al die duizenden/miljoenen voorgangers die heel wat prachtige dingen op het net smijten (zoals hier en hier en oh ja deze), voel ik me ook 'klaar' (in zoverre dat mogelijk is) om er zelf eentje te starten. En waarom dan wel? Omdat ik mezelf onnoemelijk interessant vind? Neen meneer, gewoon omdat ik daar goesting in heb! Prima reden, me dunkt. Wat je hier binnenkort allemaal kan lezen, valt nog af te wachten. Ook voor mezelf blijft dat een kleine verrassing. Ik kan u wel vertellen dat hier geen 'hot news' te rapen valt of creaties die je zelf niet in een mum van tijd kan namaken. Wel zal ik proberen zo af en toe wat inspiratie te posten om het leven dat klein beetje aangenamer te maken. Deal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten