Pagina's

dinsdag 4 december 2012

Zo warm!

Hier thuis wordt er naar mij weleens gerefereerd als 'ne koulijder'. Tv kijk ik met m'n achterste tegen de kachel aangedrukt, skikousen aan mijn voeten en een hete tas thee in de hand. De betere vrienden, D & K, halen bij mijn komst al automatisch de fleecedekentjes uit de kast. En ook Het Lief deelt in mijn leed. Naar buiten wordt er niet meer gegaan en moest dit toch gebeuren: parkeren recht voor de ingang aub. Routineus neem ik iedere avond meerdere dekens mee naar bed en als het even kan zou ik er nog een elektrisch exemplaar bijvoegen. Enfin, het zal wel duidelijk zijn ondertussen, want dit wordt behoorlijk gênant anders.
Daarom, vanuit de onvervulbare drang naar meer warmte, deze kussentjes!


Aan de voorkant aan designerstofje, achterkant krijgt een zacht (knuffel)berenvelleke. De vulling bestaat uit kersenpitten, maar dan de geplette versie, die net iets aangenamer ligt. 1 minuutje in de microgolfoven of op de verwarming en ie is "à point".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten