Pagina's

vrijdag 8 november 2013

Inspiration


Mijn aandacht is vaak vluchtig en maar weinig zaken kunnen me langer dan 2 dagen bekoren. Maar er zijn (gelukkig) ook uitzonderingen. Zo ook mijn recent ontdekte liefde voor de minimalistische juwelentrend. Deze prille romance startte in april tijdens mijn tripje door IsraĆ«l, Tel Aviv en groeide verder na een bezoek aan Barcelona. Ook terug in het thuisland ga ik op zoek naar verborgen pareltjes. Clean, zonder parels of franjes, assymetrisch en soms wat ruwer afgewerkt.

 

Small Hollow Circle Post Earrings in Gold, minimalist jewelry
Etsy by Shlomitofir
 
 


 
 
Oval pendant necklace
Ketting by COS
 

 
Gold/ Silver/ Pink Gold Bunny Ears knuckle Ring
Etsy by Bkandijo
 
pacman ring/unique ring/adjustable ring/knuckle ring/stretch ring/men ring/cool ring/couple ring/cute ring/fun ring/pac man ring,R020N
Etsy by Lettersearring

 
 
Matte ketting by COS
 
Etsy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten